vineri, 28 octombrie 2011

dialoguri

- tusi, daca sunt cuminte azi la gradi imi iei revista aia barbie cu stampile?
- da.
- dar tu mai treci pe-aici diseara? eu nu o sa mai vin pe aici. ca ma ia tati de la gradi si venim pe alt drum. cum o sa mai luam revista? nu mi-o iei mai bine acum? si promit ca o sa fiu cuminte la gradi!
***
- mami, ma ajuti sa desfac asta?
- nu pot maia, te rog sa vorbesti cu tati sa te ajute el.
- of, nu vreau sa il rog pe el. iar o sa imi zica "nu pot, iubita, imi pare rau"! mereu imi zice asa cand sta la calculator.
***
- mami, doamna (n.a.: recenzorita) a zis ca si eu am o fisa de-aia roz. a zis ca e a mea. de ce nu mi-a dat-o, ca sunt mica? sa mi-o aduca atunci cand ma fac mare. e fisa mea, o vreau!
***
- mami, stii ce inseamna aia gratis?
- ce, maia?
- adica asa, cand cineva iti da ceva si nu iti cere bani. sa tii minte si cand uit eu sa ma inveti, ca asa isi invata parintii copiii.
***
- maia, de ce ai bulina aia neagra pe geaca?
- mi-a dat-o miss pentru ca am muscat-o pe laura. m-a suparat ca nu mi-a dat o jucarie si am muscat-o.
- pai e frumos asa, mami?
- nu e frumos, stiu si eu, dar am uitat regula. ce sa fac daca am uitat regula asta, sunt si eu mica...

Un comentariu:

Miutza spunea...

Foarte dulce la faza cu tusi! logica ei e foarte buna, n-ai ce sa-i faci! :D si are dreptate, ei uita regulile si pericolele, trebuie sa le reamintim mereu... e tare dragalasa!