joi, 19 iulie 2012

lectia de generozitate si primul plan de fugit de-acasa

una calda...
tu - m-am gandit! eu nu vreau sa fiu nici saraca, nici bogata. vreau sa fiu asa... un om normal.
eu - de ce ????
tu - pentru ca asa vreau eu.
eu - ce-i drept, mami, nici eu nu vreau sa fiu saraca. dar cred ca mi-ar placea sa fiu bogata.
tu - mie nu!
eu (fortand nota in incercarea de a vedea ce gandesti...) - de ce? ai avea multi bani, cu care ti-ai cumpara multe jucarii, toate jucariile din lume. si toate hainutele pe care ti le-ai dori. si ai calatori unde ai vrea tu...
tu - ei, lasa, oricum imi cumperi tu tot ce vreau. oricum, daca as avea multi, multi bani, ar trebui sa ii impart cu altii. ca tu asa m-ai invatat, sa fiu buna si sa impart jucariile si cu alti copii. eu vreau sa fiu generoasa, asa ca si banii ar trebui sa ii impart. si pana la urma... tot saraca as fi!

... si una rece:
tu - mami, am un plan cu Selena. maine, cand trebuie sa plecam la inot, o sa fugim amandoua la mare.
eu - super! si mie mi-ar placea la mare. dar cum ajungeti voi acolo?
tu - cu masina!
eu - si cine conduce, tu sau Selena?
tu (ingrijorata) - ooof, la asta nu m-am gandit. noi suntem prea mici sa conducem. stiu! o sa il intreb pe sofer daca vrea sa vina si el cu noi.
a doua zi, seara, dupa ora de inot...
eu - mami, cum a fost la inot?
tu - frumos, am facut sarituri.
eu - aaa, mi-am amintit. nu ai fugit la mare?
tu - nu, m-am razgandit. pentru ca eu nu pot sa plec departe fara sa imi iau la revedere de la voi. si in plus nici nu aveam bagaje la mine. cu ce haine sa ma imbrac eu la mare?

5 ani, 3 saptamani, 5 zile

Un comentariu:

Diana Musat spunea...

Super Mariuca...:)) si super ideea cu blogul! La cat mai multe postari!