miercuri, 12 septembrie 2012

mami si tati

am gasit "testul" undeva si mi-am zis sa vedem ce iese... si am comentat si eu putin ca nu m-am putut abtine J

1. Ce iti spune mami/ tati mereu?
mami: ca ma iubesti! - yeap, nu ma pot abtine!
tati: sa nu mai tropai - ooof, eram sigura ca te streseaza cu asta!

2. Ce o/ il face pe mami/ tati fericit(a)?
mami: faptul ca eu sunt fericita  - daaaaaaaaaaa!
tati: faptul ca eu sunt cuminte - clar, tati te-a cam zapacit cu pretentiile lui!

3. Ce o/ il face pe mami/ tati trist(a)?
mami: cand eu imi rod unghiile - gata, nu mai pomenesc de unghii
tati: cand tropai - iar tropaitul!!!

4. Cum te face mami/ tati sa razi?
mami: cand ma gadili - J
tati: ca ma gadila - J

5. Cum era mami/ tati cand era mic(a)?
mami: erai frumoasa si te-ai apropiat de tv si de-aia acum ai ochelari
tati: dragut, doar ca nu s-a apropiat de tv si nu are ochii stricati ca mami

6. Cati ani are mami/ tati?
mami: 25 - stiam eu ca par mai tanara J
tati: 32 - cam pe-acolo

7. Ce inaltime are mami/ tati?
mami: cam mica si mai grasuta un pic - ooooffff!
tati: mare, mare, mareeeeeee - ha! nici el nu e chiar asa mare!

8. Ce ii place lui mami/ tati cel mai mult sa faca?
mami: sa ma gadile si sa ma giugiuleasca - J
tati: sa se joace la calculator si sa se uite la filme - corect! si sa doarma J

9. Ce face mami/ tati cand tu nu esti cu ea/ el?
mami: plange pentru ca e trista pentru ca tu “mori daca nu ma vezi” - cam asa!
tati: e trist - mmmmmm J

10. Daca mami/ tati ar fi faimo(a)s(a), pentru ce ar fi?
mami: sa cante la concert - a, nuuuu, pana la varsta asta nu te-ai prins ca nu am voce?
tati: tot pentru concert - nici tati nu are voceeee J

11. La ce se pricepe cel mai bine mami/ tati?
mami: la ingrijirea copilului - asta a fost raspuns strategic oare?
tati: la curatenie - eu cred ca la puzzle-uri J

12. La ce nu se pricepe mami/ tati deloc?
mami: asta chiar nu stiu
tati: nici asta chiar nu stiu
mda, chiar ne pricepem la toate, e greu sa gasesti ceva la care nu ne descurcam J

13. Ce face mami/ tati la serviciu?
mami: nu stiu ca nu am fost la ea, cred ca lucreaza companii - cam asa ceva J
tati: se uita pe calculator si face asa... niste placute - ce placute, tati? J

14. Care e mancarea preferata a lui mami/ tati?
mami: mamaliga cu smantana - nu, asta e mancarea ta preferata
tati: shaorma - daaaaaaaa, junk food

15. Ce te face sa fii mandra de mamica/ taticul tau?
mami: ca imi faci mancare - si eu sunt mandra de asta J
tati: ca e dragut cu mine - cand nu tropai JJJ

16. Daca mami/ tati ar fi un personal dintr-un desen animat, care ar fi?
mami: pantera roz ca e draguta - ??????
tati: nu seamana cu nimeni - si eu cred ca e unic J

17. Ce faci tu si mami/ tati cand sunteti impreuna? 
mami: facem pandispan si mergem in parc - oh, my god!
tati: curat la jucarii si jucam sah si dame - si harnici si destepti J

18. Cu ce te asemeni tu si mami/ tati?
mami: avem amandoua unghiile facute - numai ca eu nu mi le rod J
tati: ca ne iubim unul pe altul - JJJ

19. Cu ce esti diferita de mami/ tati? 
mami: la par, al meu e maroniu si mai lung si mai frumos - in rest, semanam ca 2 picaturi de apa J
tati: el nu are unghiile facute - ar fi si culmea sa si le coloreze ca noi J

20.  De unde stii ca mami/ tati te iubeste?
mami: ca simt eu dragostea
tati: si la el simt dragostea
deci simti! slava Domnului ca am reusit sa iti transmitem asta!

primele 6-7 raspunsuri au fost spontane, apoi ai inceput sa te gandesti la raspunsuri si pe la intrebarea 12 ai dat lovitura de gratie: "mami, iti place ca spun asa, numai lucruri frumoase de tine, nu? de-aia zambesti?"

Un comentariu:

Raluca spunea...

Mi-a plăcut la nebunie "testul" vostru si mai ales inocența răspunsurilor! :D Este o scumpete de fetiță, iar tu o mamă care chiar se preocupă să își crească copilul cât mai bine cu putință! Foarte frumos!