duminică, 30 martie 2014

cu drag, pentru tine...

am facut-o si pe-asta: ne-am suit pe role, eu pentru prima data dupa aproximativ 25 de ani, tati prima oara in viata. a fost si tusi cu noi, dar ea mai are experienta, asa ca nu se pune.

pentru ca saptamana trecuta ne-ai spus cu melancolie "ce frumos ar fi sa mergeti si voi cu mine pe role"... pentru ca ne dorim ca tu sa faci mult sport, desi noi nu facem (faceam) deloc... pentru ca vrem sa traim sanatosi alaturi de tine multi, multi ani de acum incolo... am dat fuga repede la magazin si, fara sa ne gandim prea mult, ne-am cumparat si noi role. asa ca astazi am plecat in parc, toti 4, pregatiti pentru o noua aventura :)


a fost distractiv, cu tati care aluneca la fiecare 3 minute si a luat 3 cazaturi, cu mine care, surprinzator, dupa atatia ani, am mers aproape perfect (mai putin opririle si intoarcerile), dar care ma opream des ca oboseam repede, cu tusi care merge si foarte bine si pe deasupra si rezista la drum lung si cu tine care, desi la inceput un pic bosumflata ca te cam tinem pe loc, ai radiat de fericire sa ne vezi pe role.

de-acum e clar cam cum ne vom petrece week-endurile, pana vin ploile la toamna...




Niciun comentariu: