miercuri, 8 aprilie 2009

primul "te iubesc"

stateam pe pat, ma uitam la stiri. tu construiai o casuta din lego. ai venit tiptil langa mine, te-ai miaunit putin- miauneala = pisiceala = imbratisari si pupiceli in timp ce facem ca pisicutele, miau- miau, apoi ai facut cel mai dragut lucru care mi-a fost dat sa-l traiesc vreodata: m-ai luat cu manutele de gat, m-ai pupat si mi-ai spus "te bec, mami". "si eu te iubesc mult de tot, mariucule". ti-ai pus capul pe umarul meu si mi-ai mai dat un pupic.

... si ai fugit iar la jocurile tale. eu, evident, cateva minute nu am mai fost in stare sa articulez vreun cuvant. oare de unde stii tu ce inseamna "te iubesc"? si oare ce semnificatie are pentru tine? e adevarat ca eu iti spun des ca te iubesc, e adevarat ca ne miaunim si pupacim de 15 ori pe zi, e adevarat ca ne auzi pe mine si pe tati spunandu-ne te iubesc. dar cu toate astea nu ma asteptam sa mi-o spui atat de repede si atat de frumos. nu stiu ce a insemnat pentru tine, dar mie mi-ai inseninat ziua, saptamana, anul si toata viata de acum incolo. si clar urmatoarele 100 de boacane sunt iertate inca dinainte sa se intample :).

te iubesc, mariuca.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Doamna ma bucur pentru ceea ce simti, ai reusit sa ma emotionezi maxim. Esti o dulcica Maria .

Cristina spunea...

Mi-am imaginat scena şi mi-au dat lacrimile. Măriuca e o scumpă.