marți, 30 iunie 2009

noi doua si-o vara

de atatea ori am zis in ultimul an ca regret ca nu mi-am petrecut mai mult timp cu tine, de atatea ori m-am trezit gandindu-ma ce stupida sunt ca nu am stat acasa cei doi ani legali, ca Dumnezeu m-a auzit si mi-a facut un cadou: de maine, 1 iulie, sunt mamica fulltime. fara job, fara obligatii. doar a ta. e adevarat, mai am ceva colaborari, dar astea se rezolva, ca si pana acum, in timpul somnicului tau.

de maine o sa batem parcurile impreuna, o sa iesim la shopping, o sa ne trezim dimineata in doi (- doua), o sa adormim impreuna la pranz si o sa ne pupacim si alintam cat e ziua de lunga. si cate si mai cate nu o sa facem noi doua. vara e a noastra. sa inceapa distractia!

p.s. si daca totul va fi bine si vom fi sanatosi si nu se va abate asupra noastra vreo nenorocire, promit ca voi sta mult timp in preajma ta... atat cat o sa ma vrei tu langa tine. fara ore suplimentare, fara rapoarte facute tarziu in noapte, fara telefoane in timp ce ne jucam in nisip.

Un comentariu:

Loredana spunea...

sper sa va distrati bine impreuna.