marți, 5 ianuarie 2010

ganduri pentru anii ce vin

de cand am aflat ca sunt insarcinata am inceput sa astept cate ceva de la tine. cat inca erai in burtica vroiam sa te nasti, sa te vad, sa te tin in brate, sa te mangai, sa te miros, sa te pup, sa te privesc dormind, sa iti fac baita. si intr-o zi insorita de vara ai venit: micuta, sanatoasa, frumoasa, cuminte. asa cum te-am dorit. si te-am tinut zile intregi pe burtica mea, te-am alaptat, m-am minunat de fiecare zambet sau grimasa, ti-am admirat fiecare bucatica de piele, ti-am cantat si ti-am vegheat somnul. cand m-am dezmeticit din vraja ce ma cuprinsese am inceput sa imi doresc sa te aud gangurind, sa te vad jucandu-te; apoi sa stai in fundulet, sa te aud spunandu-mi mama, sa mergi, sa vorbesti, sa imi spui ce te doare sau daca ti-e frig sau foame, sa mergi la gradinita si sa spui peltic poezii, sa mananci singura... si ai ajuns sa faci tot ce mi-am dorit iar mie a inceput sa mi se faca teama, pentru ca iti simt aripile crescand si te vad invatand sa zbori.

acum, la doi ani si jumatate, imi doresc sa spun "stop joc!". ai crescut destul, vreau sa imi ramai asa. sa fie totul ca acum. sa ma trezesti dimineata la sapte strigand "hai mamiiiiii, deschide ochiiii, trezeste-teee!" pentru ca stiu ca vor veni dimineti cand ma voi ruga de tine sa te trezesti sa pleci la liceu. sa ma mangai pe obraz si sa-mi spui "te ubec", sa mergem tinandu-ne de mana pe strada, sa ne pupam de 100 de ori pe zi si cele mai urate cuvinte pe care le stii sa fie tot "'asa-ma-n pace!" sau "nu vreau". sa imi spui ca esti minunea mea, sa zambesti, sa plangi la fel de rar ca acum.

imi doresc ca in 2010 si in toti anii ce vor veni sa fim mereu impreuna, sa fii sanatoasa, senina si zambitoare, sa nu te apese nici o grija, sa nu uiti sa te joci, sa fii optimista si pozitiva, indrazneata si sociabila. iar mie imi doresc sa am intelepciunea de a te creste frumos, rabdarea de a te intelege mereu, puterea de a-ti implini visele.

Niciun comentariu: