miercuri, 11 martie 2009

mami, loleeeeee

ieri cand am ajuns acasa m-ai intampinat mai vesela ca oricand, tragandu-ma de mana si zicand intr-una "mami, lole". te-am pupacit, te-am intrebat ca de obicei ce faci si cum ti-a fost ziua, tu nimic... "mami, lole. mamiiiiiii, loleeeeeeee", vizibil iritata de faptul ca ignor tema propusa de tine.
"ce vrei mami?
"lole"
"ce inseamna lole"
"mami, loleeee"
"nu stie mama ce-i ceri, mariuca. ce sunt alea lole?"
ai fugit in camera si te-ai intors peste 1 minut cu o brosura de peezentare de la un hipermarket. ai dat paginile grabita si ai pus degetelul: "lole!" vai, cum de nu mi-am dat seama? lolele sunt de fapt role. dar de unde sa fi stiut eu ca tu stii ce-s alea role si ca ti-au facut cu ochiul in timp ce rasfoiai brosura?
"mami, tu esti cam micuta acum, dar cand te faci mare, pe la 3 ani asa, iti cumpara mama role"
"nuuuuu, maia mare, lole"
intre timp nici nu stiai ce sa faci mai repede: ridicai manutele in sus ca sa-mi demonstrezi ca esti mare si bataiai usor din picioare aratandu-mi, de parca eu nu as fi stiut, unde se pun rolele. role, role... am inteles ideea... dar stau si ma intreb... oare exista role masura 20-21? de obicei un copil care poarta atat la picior are vreun an si putin si de-abia incepe sa mearga... oricum, o sa studiez problema prin magazine, poate chiar gasim "lole" potrivite, ma gandesc ca nu oi fi tu cea mai mignona fetita din lume.

Niciun comentariu: