luni, 29 decembrie 2008

cadou de la Mos Craciun

a venit mosul! pentru prima data, dupa foarte multi ani, la noi acasa a venit Mos Craciun. recunosc ca mi-a fost putin teama. ma gandeam sa nu te sperii de barba mare si alba, de gluga trasa peste ochi ca sa acopere tineretea mosului, de burta mare, de sac sau de orice altceva. dar totusi mi-am luat inima in dinti si l-am chemat la noi pe Mos Craciun. primul a sosit bradutul, pe 24 decembrie, la ora pranzului, in timp ce tu dormeai. un bradutz stufos, impodobit cu beteala rosie si globuri multe, galbene. cand te-ai trezit te-ai uitat uimita la el si ai inceput sa zambesti. "tze e?" "bradutul, mami, Mos Craciun ne-a adus un bradutz". "maaaaaaa'e, oooshu". da, e mare si are varful rosu. ai fost foarte incantata, te-ai invartit multe minute in jurul lui, analizandu-l pe toate partile. mai exclamai din cand in cand, uimita "badu, badu". ti-am explicat iar, pentru a nu-stiu-cata oara, ca urmeaza sa vina la noi mosul care iti va aduce cadouri frumoase.
"ce iti doresti mami sa-ti aduca mosul?"
"aaaaa!"
"ai fost cuminte?"
"nu! nu, nu!"
s-a inserat si a sosit si rares, un baietel cuminte care il astepta si el pe Mos Craciun. el are trei anisori si stie ce inseamna Mosul, stie sa spuna ca a fost foarte cuminte. de fapt, el il mai intalnise pe Mos si la cresa si la tati al lui la serviciu. dar tot il astepta cu nerabdare. si a sosit si Mosul... ca niste gazde bune, ne-am dus sa-l intampinam. cand l-ai vazut ai inceput sa bombani ceva pe limba ta si sa dai din manuta, ca atunci cand iti place/ vrei ceva. buuun, deci nu te sperii. nu stiu exact ce ai simtit tu, dar eu am fost foarte emotionata. Mosul a intrat in casa, s-a asezat langa bradutz si tu te-ai postat langa el, pe pat. nu prea stiai tu ce sa raspunzi la intrebarile lui, dar erai tare curioasa. i-ai dat chiar un pupic :). pentru ca erai cea mai mica, si fetita pe deasupra, ti-ai primit prima cadoul: o papusa bebe cu accesoriile de rigoare. din momentul in care ai primit-o nu te-a mai intreresat nimic decat bebe. nici celorlalte cadouri nu le-ai dat importanta, doar ii mai aruncai cate-o privire mosului care continua sa imparta cadouri. doar la sfarsit l-ai mai bagat putin in seama, i-ai dat inca un pupic si i-ai facut "pa".

tie Mos Craciun ti-a adus o papusa bebe, un carut pentru papusi, un aparat cd pentru copii cu cantecele despre animale, o hainuta foarte frumoasa (de care nu ai mai vrut sa te dezbraci), un trening, o "gaga" (gargarita) si un catelus de plus. pentru mine insa tu ai fost Mos Craciun. si mi-ai redat spiritul Craciunului, bucuria sarbatorilor, zambetul si emotia copilariei cand il asteptam si eu, cu drag, pe Mos Craciun.

Niciun comentariu: